среда, 12 ноября 2014 г.

Модуль 9  Оцінювання презентацій, публікацій і веб-сайтів буде проводитися за допомогою розроблених критеріїв оцінювання. Учні отримають оцінку з тестів. Оцінювання індивідуальних завдань буде проводитись за принципом: • Зміст матеріалу; • Естетика програми; • Оптимальність програми. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
- вчителі можуть проводити диференціацію за змістом, процесом, результатом і навчальним середовищем;
- до диференційованого навчання потрібна адаптація і вчителеві також.
 Допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
-при такому оцінюванні учні знаходяться в центрі навчання, активно залучаються до процесу оцінювання;
 -коли учні залучені до процесу оцінювання, то вони розвивають навички самооцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий